Verzenden
Wij doen zorgvuldig ons best om de LED bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 19:00 worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Helaas lukt het niet altijd om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.
*Als u voor DHL kiest dient u voor 17:30 te bestellen, anders wordt uw bestelling pas de volgende werkdag opgestuurd.
Verzendkosten
DPD verzendkosten zijn €5,95 (voor pakketten onder de 150cm) en €10,95 (voor pakketten 150cm of langer via Transmission). Verzendkosten zijn afhankelijk van het pakket formaat.
DHL verzendkosten zijn €5,95 (voor pakketten onder de 150cm) en 10,95 (voorpakketten 150cm of langer via Transmission).
Gratis voor bestellingen binnen Nederland vanaf €49,- zowel thuis of bij een DPD / DHL pakketshop. Voor België is dit €69,-
Levertijd
Levering verloopt geheel via DPD tenzij anders aangegeven. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag (ook zaterdag) tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. U ontvangt na uw bestelling van ons een Track & Trace e-mail. Hiermee kunt u uw pakket volgen.
Heeft u gekozen voor aflevering bij een DPD servicepunt? Houd er dan rekening mee dat uw pakket de eerstvolgende werkdag (ook zaterdag) bij het DPD punt geleverd wordt. Haal het pakket binnen 7 werkdagen op. Mocht dit niet lukken neem dan contact op met het DPD punt, dit om retournering van het pakket en extra verzendkosten te voorkomen.
Bekijk hier alle DPD punten: alle DPD servicepunten
Bekijk hier alle DHL punten: alle DHL servicepunten
DHL
Pakket ontvangen op huisadres
Plaats je voor 17:30 uur een bestelling, dan wordt het nog dezelfde dag verzonden. Zorg dat je een geldig e-mailadres invult in de check-out, dan laat DHL het weten wanneer zij het pakket hebben ontvangen en wanneer de bezorger langskomt. Als de bezorging is ingepland, stuurt DHL je nog een bericht. Hierin staat hoe laat de bezorger jouw pakket komt afgeven. Komt het geplande bezorgmoment niet uit? Of wil je het pakket toch liever ophalen bij een DHL ServicePoint of Pakketautomaat? Vanaf de dag vóór de bezorging kan je het bezorgmoment of de –locatie wijzigen. Dit doe je makkelijk en snel via track en trace of de Mijn DHL app.
Bezorger gemist?
Ben je niet thuis op de dag van bezorging? Dan probeert de bezorger je pakket af te geven bij de buren. Je ontvangt een gele kaart in de brievenbus. Hier staat op waar het pakket in de straat is afgegeven of bij welk DHL ServicePoint je het pakket de eerstvolgende werkdag kan afhalen. Wil je een ander bezorgmoment of locatie kiezen? Download de Mijn DHL app of gebruik de code op de gele kaart om een andere bezorgoptie te kiezen. Wijzigen kan op de dag waarop je de kaart ontvangt.
Pakket ophalen
Ligt je pakket klaar? Dan ontvang je een e-mail of bericht in de Mijn DHL app. Je pakket wordt zeven kalenderdagen voor je bewaard. Daarna gaat het automatisch retour naar ons gestuurd. Neem voor het ophalen bij een DHL ServicePoint een geldig legitimatiebewijs mee.
LET OP: Indien pakket afwijkende maten heeft zoals 130CM+ of zwaarder zijn dan 20KG+ kan het zijn dat wij het pakket onderbrengen bij een andere leverancier die beter omgaat met deze specificaties. Dit gebeurd ook als bedrijven kiezen voor een consumenten levering omdat de levering dan buiten kantoren uren om kan worden ingepland wat niet gewenst is. Wij bedanken u voor uw medewerking hierin.